Az Arénában zárja az évet Ákos

Idén is a Papp László Budapest Sportarénában zárja az évet Ákos és zenekara, a formáció a december 17-i nagykoncerten mutatja be most készülő új stúdióalbumát - áll az MTI-hez eljutatott csütörtöki közleményben.


A csapat Igazán elnevezésű turnéja jelenleg is zajlik, legközelebb május 30-án, szombaton lépnek fel a zalaegerszegi Városi Stadionban. Ezt követően Ákos és zenekara több nyári fesztiválon is koncertet ad, így többek között július 4-én a soproni VOLT Fesztiválon, július 24-én a debreceni Campus Fesztiválon, július 31-én a székesfehérvári FEZEN Fesztiválon, augusztus 25-én pedig a Szegedi Ifjúsági Napokon állnak színpadra.

A decemberi koncert bejelentésével egy időben Ákosék az interneten közzétették a Calypso című számhoz készült új videoklipet is, amelynek felvételeit a 2014-es teltházas évzáró koncerten rögzítették a Papp László Budapest Sportarénában. A dal hangfelvétele eredetileg az Ébredj mellettem című digitális lemezen látott napvilágot idén áprilisban.

Ákos egy évvel ezelőtt mutatta be megújult zenekarát, amelyben a Bonanza Banzai egykori tagja, Hauber Zsolt szerzőtársként és teljes értékű tagként szerepel Lepés Gábor billentyűs és Bánfalvi Sándor dobos mellett - olvasható a közleményben.

Forrás: MTI
Megosztás a Google Pluson

0 megjegyzés: